 zuzanafyzio@gmail.com

ZuzanaFyzio

FYZIOTERAPIA PRE ŽENY & VŠEOBECNÁ FYZIOTERAPIA

KONTRAINDIKÁCIE

A. Absolútne kontraindikácie – s nemožnosťou absolvovať akékoľvek služby (procedúry):

a. Infekčne prenosné ochorenia, napr.:

1. Črevné virózy
  2. Hnačka a zvracanie
  3. Chrípkové ochorenia a koronavírusy (napr. COVID-19)
  4. Zvýšená telesná teplota a horúčka
  5. Herpes a pásový opar
  6. Tuberkulóza
  7. HIV a AIDS
  8. Hepatitídy
  9. Prenosné a kontaktné kožné ochorenia (napr. kontaktná dermatitída, osýpky)

b. Gynekologické a urologické ochorenia, napr.:

1. Akútna bakteriálna urologická alebo gynekologická infekcia
  2. Akútna kvasinková (mykotická) gynekologická alebo urologická infekcia
  3. Rizikové tehotenstvo
  4. Iné vážne gynekologické a urologické ochorenia alebo závažné pôrodné a popôrodné komplikácie

c. Aktívne onkologické ochorenia

d. Akútne psychické ochorenia

e. Krátky čas po srdcovom infarkte a mozgovej príhode alebo trombóza a embólia

f. Hemofília

g. Nezahojené (napr. krvácavé) rany alebo čerstvé tetovanie (krátky čas po aplikácii)

B. Relatívne kontraindikácie – s možnosťou absolvovať len niektoré služby (procedúry):

a. Tehotenstvo
b. Bolestivá a silná menštruácia
c. Implantované kovové a cudzie časti v tele (napr. vnútromaternicové teliesko, kardiostimulátor)

V prípade akýchkoľvek nejasností ohľadne kontraindikácií k službám (procedúram) nás neváhajte kontaktovať! V každom prípade Vám pred absolvovaním terapie u ZuzanaFyzio pošleme prostredníctvom mailu dotazník o zdravotnom stave klienta, ktorý je povinnou súčasťou vstupnej konzultácie. Na základe dotazníka si individuálne a samozrejme so zachovaním všetkej intimity a ochrany Vašich osobných údajov ujasníme, čo nie je a čo je absolútnou a relatívnou kontraindikáciou, a to ešte pred absolvovaním samotnej vstupnej konzultácie alebo individuálnej terapie. Nechceme nič, čo by mohlo byť ohľadne zdravia klienta dôležité zanedbať, lebo čo najviac informácií pomôže eliminovať zhoršenie zdravotného stavu klienta. Ak by sa už z dotazníka zistila nejaká kontraindikácia (hoci momentálna), upozorníme Vás a Vy tak ušetríte peniažky za fyzioterapiu, aspoň do doby, kým sa doliečite a my sa tak budeme môcť stretnúť a vykonať terapiu.

Bc. Zuzana Kučerová